#MetElkaarVoorElkaar

Samen tegen COVID-19


De gezondheid en veiligheid van onze gasten en collega’s gaat boven alles. Nú en altijd. Daarom ontvangen we onze gasten op gepaste wijze en conform alle regelgeving vanuit de overheid en het RIVM. Om de veiligheid in onze hotels te kunnen garanderen, hebben we daarom ook een aantal “huisregels” opgesteld. Zo weet jij zeker dat je bij al onze hotels met een gerust hart kunt verblijven én vooral: kunt genieten.

Onze huisregels

1. 1,5 meter afstand

Houd áltijd en overal 1,5 meter afstand, van andere gasten en van onze collega's.

2. Thuisblijven bij klachten

Ben je verkouden of heb je andere griepklachten? Blijf dan thuis. Als bij ons het vermoeden bestaat dat je ziekteverschijnselen vertoont, kan het zo zijn dat we moeten besluiten je niet toe te laten.

3. Volg alle aanwijzingen op

Volg altijd de aanwijzingen van onze collega's op. Zo kunnen we voor iedereen een veilige omgeving garanderen.

4. Desinfecteren

Bij iedere ingang van de hotels is een desinfectiepunt aanwezig. Desinfecteer voordat je naar binnen loopt je handen en, waar mogelijk, ook je bagage. Alle ruimtes worden daarnaast voortdurend gereinigd.

5. Ons lobbybeleid

We willen je vragen om de lobby alleen te betreden voor check-in, check-out en het eventueel ophalen van het ontbijt. Ook dan geldt: houd altijd 1,5 meter afstand. Heb je vragen voor onze collega's? Bel dan nummer 9 op de telefoon in je kamer of stuur een WhatsApp-bericht. Onze collega's helpen graag!

6. Voorkom samenscholing

Naast het bewaren van 1,5 meter afstand vragen we je om samenscholing, zoals aangegeven door het RIVM, te voorkomen.

7. Volg de aangegeven route

In de hotels zijn er markeerpunten die laten zien hoe je moet lopen. Naast dat je van ons een plattegrond krijgt, lichten onze collega’s de route - met gepaste afstand – graag aan je toe. 

8. Blijf fit en pak de trap

Neem wanneer mogelijk altijd de trap in plaats van de lift. De regels worden voor én in de lift / in het trappenhuis gecommuniceerd.  

9. Even anders ontbijten

In ons hotel bieden we je tijdens deze periode zoals altijd een lekker ontbijt aan, alleen iets anders dan je gewend bent. Zo hebben we tijdelijk even geen ontbijtbuffet.

10. Zonder contact betalen

Je kunt alleen met pin of creditcard betalen (waar mogelijk contactloos). 

Goed om te weten

We begrijpen dat het in onzekere tijden prettig is als je je plannen kunt wijzigen. Daarom kun je bij ons je verblijf boeken tegen flexibele voorwaarden en dus ook kosteloos annuleren of verplaatsen. Lees hier op welke voordelen je nog meer kunt rekenen als je je reservering via onze websites maakt.

Enkele faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar. Iedere dag nemen we alle voorzorgsmaatregelen om jou een volledig veilig, onbezorgd en plezierig verblijf te bezorgen. We moedigen gasten aan om met vragen of bezorgdheden rondom een (toekomstige) reservering contact op te nemen met het hotel waar de reservering is gemaakt. Door te bellen, mailen of WhatsApp’en. Onze collega’s staan 24/7 klaar om je vragen te beantwoorden! Voor actuele informatie over het coronavirus in Nederland verwijzen we naar de website van RIVM.

Banner_Safe at Eden.png