Contact

We luisteren graag naar je

Heb je een vraag of opmerking voor ons? Wij staan je graag te woord. Check of jouw vraag hier tussen staat of gebruik onderstaand formulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

De meest gestelde vragen

Waar kan ik terugvinden of ik mijn huisdier mee mag nemen?

Ieder hotel hanteert een ander beleid met betrekking tot het meenemen van huisdieren. Onder het kopje 'Goed om te weten' op de hotelpagina kun je terugvinden of je huisdier welkom is en tegen welke kosten.

Hoe weet ik of het hotel toegankelijk is voor mindervalide?

Het is afhankelijk per hotel of deze toegankelijk is voor rolstoelgebruikers. Meer informatie over de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers en de beschikbaarheid van mindervalide kamers tref je op de hotelsites.

Is er (gratis) Wi-Fi beschikbaar in het hotel?

Ieder hotel beschikt over (gratis) Wi-Fi. Meer informatie over de beschikbaarheid van Wi-Fi in openbare ruimten, kamers en zalen is te vinden op de hotelsites.

Is het mogelijk om met drie volwassenen op één kamer te overnachten?

Tijdens de reservering kun je aangeven met hoeveel personen je in één kamer wilt verblijven. Het maximum aantal, met uitzondering van familiekamers, is in de meeste gevallen drie volwassenen.

Ik heb geen credit card. Hoe kan ik reserveren?

Indien je niet beschikt over een creditcard dan kun je telefonisch of per e-mail reserveren bij het betreffende hotel.

Wanneer moet ik de reservering betalen?

Dit is afhankelijk van het gekozen tarief. De Best Beschikbare (Flexibele) Prijs hoef je pas in het hotel te voldoen. Speciale tarieven zoals vroegboekkortingen, last-minute acties of non-refundable tarieven (waar geen restitutie mogelijk is) dienen voorafgaande aan je verblijf te worden voldaan.

Biedt deze website gegarandeerd de laagste kamerprijs?

Deze website biedt een 'Best Beschikbare Prijs Garantie' op alle reserveringen. Dit houdt in dat wij je de laagste prijs voor hetzelfde tarief, kamertype en periode garanderen.

Wij hebben kinderen. Kan er een extra bed op de kamer worden geplaatst?

In de meeste Eden hotels is het mogelijk om een extra kinderbed te plaatsen. De toeslag hiervoor verschilt per hotel. Voor meer informatie adviseren wij je contact op te nemen met het gewenste hotel.

Wat is het verschil tussen een 'twin-bed' en een 'double-bed'?

Een 'twin-bed' bestaat uit twee losse beddelen en een 'double-bed' is een tweepersoons bed.

Kan ik mijn reservering online wijzigen of annuleren?

Je kunt je reservering annuleren of wijzigen via deze pagina. Om je reservering te wijzigen of annuleren wordt gevraagd om het e-mail adres waarmee de reservering is gemaakt en het reserveringsnummer. Het reserveringsnummer vind je in de reserveringsbevestiging.

Gebruik onderstaand formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact op

Eden Hotels Service Centre

Noordhollandstraat 71
1081 AS Amsterdam
Nederland

KvK : 34262192 | BTW nr. NL817406761B01

Sales afdeling willen spreken?

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur

Vragen over een hotel?

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het centrale nummer24/7 direct bij het individuele hotel