Contact

We luisteren graag naar je

Heb je een vraag of opmerking voor ons? Wij staan je graag te woord. Check of jouw vraag hier tussen staat of gebruik onderstaand formulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Samen tegen COVID-19

#MetElkaarVoorElkaar

De gezondheid en veiligheid van onze gasten en collega’s gaat boven alles. Nú en altijd. Daarom ontvangen we gasten op gepaste wijze en conform alle regelgeving vanuit de overheid en het RIVM. Om de veiligheid in onze hotels te kunnen garanderen, hebben we daarom ook een aantal “huisregels” opgesteld. Zo weet jij zeker dat je bij al onze hotels met een gerust hart kunt verblijven én vooral: kunt genieten.

Onze huisregels

1. 1,5 meter afstand
Houd áltijd en overal 1,5 meter afstand, van andere gasten en van onze collega's.
2. Thuisblijven bij klachten
Ben je verkouden of heb je andere griepklachten? Blijf dan thuis. Als bij ons het vermoeden bestaat dat je ziekteverschijnselen vertoont, kan het zo zijn dat we moeten besluiten je niet toe te laten.
3. Volg alle aanwijzingen op
Volg altijd de aanwijzingen van onze collega's op. Zo kunnen we voor iedereen een veilige omgeving garanderen.
4. Desinfecteren
Bij iedere ingang van de hotels is een desinfectiepunt aanwezig. Desinfecteer voordat je naar binnen loopt je handen en, waar mogelijk, ook je bagage. Alle ruimtes worden daarnaast voortdurend gereinigd.
5. Ons lobbybeleid
We willen je vragen om de lobby alleen te betreden voor check-in, check-out en het eventueel ophalen van het ontbijt. Ook dan geldt: houd altijd 1,5 meter afstand. Heb je vragen voor onze collega's? Bel dan nummer 9 op de telefoon in je kamer of stuur een WhatsApp-bericht. Onze collega's helpen graag!
6. Voorkom samenscholing
Naast het bewaren van 1,5 meter afstand vragen we je om samenscholing, zoals aangegeven door het RIVM, te voorkomen.
7. Volg de aangegeven route
In de hotels zijn er markeerpunten die laten zien hoe je moet lopen. Naast dat je van ons een plattegrond krijgt, lichten onze collega’s de route - met gepaste afstand – graag aan je toe.
8. Blijf fit en pak de trap
Neem wanneer mogelijk altijd de trap in plaats van de lift. De regels worden voor én in de lift / in het trappenhuis gecommuniceerd. 
9. Even anders ontbijten
In ons hotel bieden we je tijdens deze periode zoals altijd een lekker ontbijt aan, alleen iets anders dan je gewend bent. Zo hebben we tijdelijk even geen ontbijtbuffet.
10. Zonder contact betalen
Je kunt alleen met pin of creditcard betalen (waar mogelijk contactloos). 

Goed om te weten

We begrijpen dat het in onzekere tijden prettig is als je je plannen kunt wijzigen. Daarom kun je bij ons je verblijf boeken tegen flexibele voorwaarden en dus ook kosteloos annuleren of verplaatsen. Lees hier op welke voordelen je nog meer kunt rekenen als je je reservering via onze websites maakt. De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar, o.a. de restaurants, zwembaden, sport en wellness faciliteiten zijn tot nader order gesloten. Wel bieden we een speciaal menu van onze lokale helden aan en kun je zonder zorgen en zonder gedoe een heerlijke maaltijd op je kamer laten bezorgen. 

Iedere dag nemen we alle voorzorgsmaatregelen om jou een volledig veilig, onbezorgd en plezierig verblijf te bezorgen. We moedigen gasten aan om met vragen of bezorgdheden rondom een (toekomstige) reservering contact op te nemen met het hotel waar de reservering is gemaakt. Door te bellen, mailen of WhatsApp’en. Onze collega’s staan 24/7 klaar om je vragen te beantwoorden! Voor actuele informatie over het coronavirus in Nederland verwijzen we naar de website van RIVM.

De meest gestelde vragen

Waar kan ik terugvinden of ik mijn huisdier mee mag nemen?

Ieder hotel hanteert een ander beleid met betrekking tot het meenemen van huisdieren. Onder het kopje 'Goed om te weten' op de hotelpagina kun je terugvinden of je huisdier welkom is en tegen welke kosten.

Hoe weet ik of het hotel toegankelijk is voor mindervalide?

Het is afhankelijk per hotel of deze toegankelijk is voor rolstoelgebruikers. Meer informatie over de toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers en de beschikbaarheid van mindervalide kamers tref je op de hotelsites.

Is er (gratis) Wi-Fi beschikbaar in het hotel?

Ieder hotel beschikt over (gratis) Wi-Fi. Meer informatie over de beschikbaarheid van Wi-Fi in openbare ruimten, kamers en zalen is te vinden op de hotelsites.

Is het mogelijk om met drie volwassenen op één kamer te overnachten?

Tijdens de reservering kun je aangeven met hoeveel personen je in één kamer wilt verblijven. Het maximum aantal, met uitzondering van familiekamers, is in de meeste gevallen drie volwassenen.

Ik heb geen credit card. Hoe kan ik reserveren?

Indien je niet beschikt over een creditcard dan kun je telefonisch of per e-mail reserveren bij het betreffende hotel.

Wanneer moet ik de reservering betalen?

Dit is afhankelijk van het gekozen tarief. De Best Beschikbare (Flexibele) Prijs hoef je pas in het hotel te voldoen. Speciale tarieven zoals vroegboekkortingen, last-minute acties of non-refundable tarieven (waar geen restitutie mogelijk is) dienen voorafgaande aan je verblijf te worden voldaan.

Biedt deze website gegarandeerd de laagste kamerprijs?

Deze website biedt een 'Best Beschikbare Prijs Garantie' op alle reserveringen. Dit houdt in dat wij je de laagste prijs voor hetzelfde tarief, kamertype en periode garanderen.

Wij hebben kinderen. Kan er een extra bed op de kamer worden geplaatst?

In de meeste Eden hotels is het mogelijk om een extra kinderbed te plaatsen. De toeslag hiervoor verschilt per hotel. Voor meer informatie adviseren wij je contact op te nemen met het gewenste hotel.

Wat is het verschil tussen een 'twin-bed' en een 'double-bed'?

Een 'twin-bed' bestaat uit twee losse beddelen en een 'double-bed' is een tweepersoons bed.

Kan ik mijn reservering online wijzigen of annuleren?

Je kunt je reservering annuleren of wijzigen via deze pagina. Om je reservering te wijzigen of annuleren wordt gevraagd om het e-mail adres waarmee de reservering is gemaakt en het reserveringsnummer. Het reserveringsnummer vind je in de reserveringsbevestiging.

Gebruik onderstaand formulier en wij nemen zo snel mogelijk contact op

Eden Hotels Service Center

Noordhollandstraat 71
1081 AS Amsterdam
Nederland

KvK : 34262192 | BTW nr. NL817406761B01

Sales afdeling spreken?

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur

Persbericht of persbezoek?

Wil je op onze perslijst komen of een artikel schrijven over één van onze hotels? Laat het ons weten!

Vragen over een hotel?

Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur op het centrale nummer24/7 direct bij het individuele hotel